måndag 30 april 2012

VALBORG

Va det Valborg idag? Det har känts som en vanlig måndag, fast sjukt mkt kunder i butiken, var ALLA utan jag lediga idag eller? =) Meeeen det va bra för vår försäljning, hehe!
det har varit gott väder idag, efter jobbet åkte jag upp till fontin och sprang 5 km å körde styrka! Härligt va det, sen hem å käka!
Efter middagen började jag må sjukt illa, fattar inte va det va, så jag gick ut på en liten promenad men jag mår inte bättre, nu sitter jag hemma i soffan å mår sjukt skumt. :/
HAr laddat ner två filmer, så snart ska jag sätta på american pie reunion, hoppas den är bra! =)

Imån blir det jobb 6-15 (DUBBELT BETALT) tjohooo, sen blir det intervallträning i fontin med Fredrik, ska köra skiten ur han.. haha!!

ha en trevlig valborg!
Grattis Kungen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar