måndag 16 augusti 2010

Bara EN dag kvar på min semester!
Imorgon är det min sista semester dag, sen på onsdag är man tillbaka till verkliheten igen. Ska bli ganska skönt ändå! Få in lite rutiner igen. Massa träning!!
Ligger i soffan och kollar på tv, bara slappar på! Klockan är 21 och det är nästan mörkt ute, det är så himla deprimerande! Nu känns det som att vi går mot hösten! Jag älskar ju sommaren!
Men det kommer att bli en rolig och utmanande höst! :)
De ringde från ett företag i Oslo förut och ville att jag skulle komma på intervju, så nu ska jag bara kolla upp när jag kan! Kul kul!
Imorgon blir det stan med frugan(KP) hehe, shopping för hennes del och fönster shopping för min. Sen ska vi till Ida och fixa våra hår med, å umgås lite med henne. Ska bli kul å träffa henne. Det va ett bra tag sen nu!!
Over and Out/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar