måndag 9 augusti 2010

Ny header!!

Visst blev det fint?! :)
Idag började jag dagen med en PW, det e så himla gött=) Sen slappade jag å fixade lite med bloggen, den får se ut såhär nu ett tag!
Sen vid två kom Stina hit, vi kollade massa lägenheter å sådär..så på lördag får det nog bli en vänta till Oslo igen för då ska vi på visning..igen! Men den här känns så rätt!! =) Hoppas den gör det sen i verkligeheten med å inte bara på bilderna!
Sen gick vi för att träna.. bokade in oss på passet MRL (mage rumpa lår) men vi fick inte plats, så då gick vi å tog oss en glass istället å bokade in oss på nästa pass, Step dans, det va helt ok..men det e nog inget jag skulle gå på igen!
Nu sitter jag i soffan hemma hos mamma å slappar till 1000! Har käkat thai, som va alldeles för stark för min smak, hatar att jag är så klen.. men men :P
Allt flyter på bra nu!! =)
Over and Out/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar