torsdag 30 september 2010

ARRRRRRRINKITINKIIII!!!!

Haha, sjukt kul idag när vi sat i bilen å va påväg ut å skulle sälja så lyssnade Ayub på arrrrinkitinki musik i bilen...han skruvade snabbt ner volymen å bytte skiva mot en med musik från 2003 på! Rihanna är hans grej liksom.
Jag å KP sitter bak i bilen å jag måste ju bara pika honom så jag säger..
-aaaaarrrriinkitinkiii..men en ganska ful röst..
skämtet va dock INTE uppskattat av Ayub och det blev en pimsam tystnad i bilen.. hehe


AAARRRRRIIINKITINKIIII!!!

1 kommentar:

  1. Hej Sofie!
    Jobbar du för Securitas Direkt i oslo?Jag bor i malmö och kanske ska börja jobba för dom i oslo.Jag är riktigt tveksam om jag ska ta jobbet och har massa frågor.Du som jobbar där,bor där vet ju hur det är.Jag tänkte om du kunde hjälpa mig med att förklara lite.Kan jag få din mail adress om det går bra?om det är okej.Jag kollar här igen och ser om jag har fått svar från dig.Jag skulle vara jättetacksam om du kunde svara på några av mina frågor.Tack.

    SvaraRadera