onsdag 29 september 2010

Det har varit en lååång dag!

NU ligger vi här i vår underbara våningsäng och ska snart sova. Har jobbat från 11-22 idag. Man blir väldigt trött i huvudet eftersom vi sitter på kontoret och övad massa först och sen när vi väl ska ut och jobba så är man redan trött i huvudet! Men idag gick det ganska bra ändå. Fick gjorde en hel del presentationer men tyvärr inga salg. Måste träna på min closing och vara lite mer tuff och rätt på, så ska jag nog snart kunna fixa några salg, har man bara fått in det så tror jag inte att det är så jätte svårt. Men jag vågar inte säga för mycket!! :P KP fick sitt första salg idag, KUL! Sen så va vi å gjorde en presentation tillsammans också å det va sååååå nära men han va verkligen tvungen att prata med sin fru innan, "chefen" i hemmet, så jag hoppas verkligen att han hör av sig imorgon igen :)

Imorgon börjar vi inte förän kl 14. GÖTT! Så imorgon blir det SATS på morgonen å sen så ska vi fixa lite grejer innan vi börjar jobba.

Har lite hemlängtan faktiskt, inte hem till Stenungsund men saknar alla er där hemma. ALLA nära och kära!!

LOVE


1 kommentar:

  1. saknar dig med gumman!

    lycka till och fortsätt kämpa med dina sälj så lossnar det snart och du ror dem i hamn! :)

    PUSS

    SvaraRadera