lördag 9 oktober 2010

LOOSE IT UP!

Idag har varit en intensiv å rolig dag! Vaknade tidigt imorse så redan kl 10 kom KP å hämtade mig å så begav vi oss till Kungälv för å träffa Jennifer en liten stund. Hon jobbade så vi hälsade på henne på salongen, jag va ju tvungen att köpa ett ntaa shampoo å balsam med. Köpte Shueuremoda eller hur det stavas, det e sjuuukt bra, men tyvärr välidigt dyrt, ca 400 kr flaskan å de är inte jätte stora frp.

Sen blev det torget. Fika på EH med bästa Alex och Sara, systemet och lite shopping, dock inte för min del! Fick panik när jag insåg hur lite pengar jag hade kvar!

Nu ska jag snart göra iorning mig dför ikväll ska vi hem till Christian som fyller 25 idag! Det blir middag med massa människor och annat skoj. Sen blir det nog utgång på det, Baden eller stan.. jag hoppas på stan, även fast det e ganska bekvämt med baden! =)

Asså Göteborg/engelska kan nog vara det roligaste! LOOSE IT UP likosm..jag å Karin har väldigt kul tillsammans!!

Hoppas ni får en rolig kväll..

Haaa Deee!
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar