tisdag 26 oktober 2010

SJUKT UTTRÅKAD!

Asså, jag är ju så sjukt uttråkad på dagarna! detta är verkligen inte kul. Jag vill ha ett jobb nu!! Men imorgon ska jag ialla fall på arbetsintervju, det ska bli spännande! =) Hoppas att det går bra.
Idag fick KP jobb på Big Horn, GRATTIS GUMMAN!! Jag har lämnat mitt CV till hennes chef där nu med, men vi får väl se, hon hade tydligen redan valt ut folk till intervju, men hoppat finns uppe! Hade såååå gärna velat jobba där.

Idag har jag väl inte gjort så jätte mycket, tränade i morse, 5 km löpning och sen pilatesball, och nu ikväll så va jag på piloxing. Resten av dagen har varit slapp, jag har sökt några jobb och sen har jag kollat igenom nästan alla mina bilder på datorn..shit va många minnen man har! Å vilka underbara vänner jag har som jag alltid har så himla kul med! Ni vet vilka ni är och ni betyder väldigt mycket för mig! Ni förgyller min vardag!

Nu ska vi kolla på Desperate Housewives! =)

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar