onsdag 24 november 2010

1 månad kvar till julafton..

.. vilket betyder 1 månad kvar tills jag ska åka heeeeem å träffa min underbara familj och släkt! Jag längtar! Ska självklart jobba till kl 21 den 23 december så det blir sen hemgång den dagen men men, jag är hemma på julafton ialla fall, Som vi ska tillbringa hemma hos farmor å farfar! :) LÄÄNGTAR!

Idag började jag dagen med ett gympass, med Emelie å KP! Det e gött å träna på morgonen, men blir pigg och får en otroligt bra start på dagen! Sen blev det jobb 12-17 (trodde jag), blev övertid till kl 20, men det är bra! =) MIssade dock mitt pass på SATS kl halv 8 :( men men, jag är i stort behov av pengar nu så jag tar all övertid jag kan få.. hehe!

Imorgon blir det jobb 12-17 igen.. så jag tänkte börja dagen med träning imån med, å sen ska jag på ett pass kl 17.30 efter jobbet. Det blir nog bra! =)

LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar