måndag 1 november 2010

Efter 11 timmars jobb..

...är jag heeeeeeelt död! Shit vilken lång dag jag har haft idag! Gick upp kl 05.30 efter att ha sovit en eller två timmar i natt(!!) Hade jättesvårt för att somna och när jag väl hade somnat kom Emelie hem efter en kväll ute på stan och var väl kankse inte tystast i världen! :) Tv sattes på å allt! Hehe
Sen hade jag jätte svårt för att somna, va rädd för att försova mig med tror jag!
Det va ett under att jag hittade dit jag skulle, men det gjorde jag allt! :) Sen så va det lite segt å komma igång där, men vi fick kläder å sånt som vi behövde under dagen, sen åkte vi till teatern där i skulle städa eftter branden.. det va ett ganska slappt jobb och inte världens roligaste men det är ju pengar. De frågade om jag ville jobba övertid å det kunde man ju inte tacka med till för då skulle jag få 200 NRK i timmen, det e ju ganksa gott! Så det blev jobb 7:30-18:30. Försövringt så jobbade jag BARA med killar och män, jag och 12 killar typ.. men det gick bra! Det va en svensk kille där som va trevlig!

Nu sitter jag i soffan och är HEEEEEEEEEELT död..kommer somna tidigt idag tror jag!

Over and Out/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar