söndag 28 november 2010

FÖRSTA ADVENT!

Första advent idag.. shit vad tiden går fort..! Snart december ju! Helt sjukt.
Denna helgen har bestått av jobb och lung. Igår jobade jag stängning på ZARA, sen va det tacos hemma å sen kollade jag å Lasse på film medans vissa förfestade här hemma å kp å emelie va å jobbade. Nu ska jag snart åka ivög å jobba. Ska jobba på Sidosporet idag, det är ju PL matcher idag å vi är ju en sportbar och en chelsea bar så det lär ju vara ganksa mycket folk.. jag är dock sjuuuukt otaggad på att jobba just nu, hade varit gött å ara vara hemma å slappa..men men!
Är ledig på lördag nästa gång, då har jag jobbat 11 dagar i rad tror jag.. har lite funderaingar på att åka hem nästa helg för jag har ju sån sjuk hemlängtan.. men vi får se!!

LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar