torsdag 18 november 2010

Imorgon är det fredag igen..

..och då kommer mamma och Anders hit! :) Ska bli så kul å träffa dem, har saknar mamma så mycket. Hon har med sig min bräda upp med så snart ska vi åka till backarna här å åka! Sweet.
Idag blrjade jag jobba kl 7, jag hade glömt hur jobbigt det va att gå upp så tidigt, hemma gjorde jag det så ofta så det va en del av min vardag men nu har jag inte gjort det på ett tag här så det va lite jobbigt. Vi fick leverans på jobbet idag, tok mycket varor. Håller på å göra om nere på lagret på jobbet också så just nu är det kaos. Dagen började väldigt bra by the way, skulle cykla till jobbet å det har varit så kallt ute nu så mitt lås hade fryst så jag råkade vrida av nyckeln å låset, smart drag! Så jag fick springa upp för alla våra 175 trappsteg igen och låna Stinas cykel. TACK! =)

Efter jobbet blev det en powernap för jag varknade med ont i halsen. INTE OKEJ! Så istället för träning så blev det negerbollar ikväll.. när ska jag börja ta tag i mig själv?

Nu ska jag kolla gossip girl!
LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar