måndag 8 november 2010

Intervju på Tollpost och snack med Sportbar

Idag har jag hunnit göra mycket och klockan är bara halv 1. Började dagen med en intervju på tollpost, Lasse skulle jobba så han körde mig dit. Det var skönt för då fick man lite mer sovmorgon. Intervjun gick väligt fort, de va 3 st so ställde lite frågor å sådär och sa vad jobbet innebar. Det är ett kundservice jobb, där kunden ringer å ber om hjälp om deras paket inte kommit fram eller om de undrar vart det e så spårar man det. Man jobbar 8-16 mån-fre. Det e ju ganska härligt, men jag tror ändå att ZARA lockar mig lite mer just nu, dock är det ju bara en tjänst på 25 timmar i veckan.

Men när jag var påväg till tollpost så ringde Martin på sportbaren mig och frågade om jag kunde komma förvi. SJÄLVKLART svarade jag.. han behövde en extra personal på ons-tors och söndagkvällar. Skulle jag då kunna kombinera det med ZARA så blir det ca 43 timmar jobb i veckan å det är ju kanon! Så jag ska hit på onsdag och provjobba. Ska bli kul! Känner dock att jag inte har så mycket erfaranhet att stå i en bar å sådär men man lär väl sig.
Han sa att han hade väldigt höga krav på sin personal och att man var tvungen att jobba i högt tempo och hela tiden se vad som ska göras, det låter ju som en självklarhet för mig men det var 5 st som hade varit där och provjobbat och ingen hade fått jobbet. Så på onsdag ska jag ge allt! :)

Hade planer att åka hem egentligen men det blir lite jobbigt nu när jag ska jobba mitt i veckan, så det får blir en annan dag! ¨Tänkte åka hem idag å sen tillbaka på onsdag igen men pratade med pappa å han skulle till stockholm å jobba tis-ons å det var han jag ville träffa så det får bli en annan gång. Saknar pappa väldigt mycket just nu! Rådfrågar honom väldigt ofta och får bra svar tillbaka, äöven om det inte alltid är de svaren som man vill ha! :)
Denna helgen kommer ialla fall Frida hit! :) jippi! Å sen helgen efter det så kommer mamma och anders! Jag läääängtar så mycket efter att få träffa mamma!! :)

Jag och Emelie funderar på om vi ska gå å åka lite skridksor eller inte, det e sjukt kallt ute idag så vi får se! :)

LOVE S

Det blev många guld det här året! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar