söndag 14 november 2010

JA MÅ HON LEVA..

Wehooow, idag fyller jag år! Det firades ordentligt igår, herregud! TACK alla mina underbara som förgyllde min kväll!
På dagen igår blev det lite shopping på Majorstuen med gänget.. sen blev det förberedelser inför kvällen. Då ringde det en kille som skulle komma men blombud.. han hittade inte å va helt fel ute men tillslut så kom han fram. Fick jätte fina blommor av Lasse, 20 röda rosor med 2 orkideér i, såå fina! Första gången jag fick blombud med. GLAD!
På kvällen bjöds det på mat, vi hade gjort potatisklyftor och morötter i ugnen med massa vitlök och den kyckling med honungskrydda och sweet chili, MUMS va gott det var! Sen blev det kladdkaka och negerbollar till efterrätt. Blev lite förfest hemma hos oss och sen utgång på LaBelle på Solli plass. Hade en så himla rolig kväll!! =)

Imorse kom de in å sjöng för mig och så fick jag blåsa ut 23 ljus! Söta mina vänner är! Fick massa fina paket också. En onepiece från Lasse, en pelle P hoodie frn Christian(jag sbor ju alltid hans) hehe, en jätte fint linne av syster, underkläder och en klänning av mina fruar! en riktigt lyckad födelsedag! Nu ska jag duscha och göra iornidning mig å så ska vi gå ut å käka på restaurang! MYS! Sen kommer Sara på beskök ikväll med,, jippi!!!!! =)

LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar