tisdag 23 november 2010

LÄNGESEDAN!

Oj nu va det längesedan jag va här inne å uppdaterade er lite om vad som händer i mitt liv! =) det har varit fullt upp hela helgen. Jag har jobbat hela helgen plus att mamma å Anders har varit här, så det blev till att umgås med dem så fort jag hade ledig tid. Har varit ute å käkat på restaurang både fredag och lördag, mums va gott det var! :) Har varit en riktigt lyckad helg. Har både jobbat på Zara och i baren. Jobbade i baren i söndags, första vakt med Frank så jag skulle lära mig att öppna också. Så efter jobbet blev det en öl med Frank.. en öl blev dock några fler, men eftersom att jag skulle upp och jobba dagen efter så blev det hemgång vid halv 12.

Idag skulle jag och Stina börja dagen med lite skridskoåkning men när vi kom dit va det STÄNGT! :( Så det blev en liten PW istället och sen lite styrka hemma. Snart ska vi gå ner på stan å checka lite. Alla börjar sent idag och jag är ledig. Nice!

Ha det så bra!
LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar