tisdag 9 november 2010

SOFIE ÅGREN

Shit vilken ångest jag har idag.. Varför? Jag vet inte. Har typ någon livsångest om vad jag ska göra med mitt liv! Det är inte okej.. Om 5 dagar fyller jag 23 år. Det är ju inte gammalt egentligen men vad ska jag göra med min framtid. Jag ska ju bli något! Borde man börja plugga eller ska man köra stenhårt på jobb och jobba sig uppåt?
En sak som är säker är att jag vill börja jobba nu, jag har gått alldeles förlänge utan jobb nu och det får mig att må sjukt dåligt, det ger mig panik.. Pengarna som jag skulle spara ihop bara försvinner från mitt sparkonto istället och det ger mig en sjuuuuuk ångest! en sak som är säker är att jag får leva på den maten jag har hemma nu innan jag får lön.  ÅNGEEEEST!!

Love Sofie Ågren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar