fredag 12 november 2010

T.G.I.F!!

Då va det fredag igen, härligt! Men denna fredagen är speciell för om några timmar så kommer min älskade syster hit med Christian! Ska bli kul å träffa deem! Har saknar Frida massa det senaste! LÄNGTAR!

Igår jobbade jag 15-20 och det gick bra så nu ska jag börja jobba där, ska in nästa vecka och sätta upp tider. Ska bli kul att kombinera ZARA med ett bar jobb! Kommer lära mig massa nytt och få massa nya erfarenheter! det är bra.

Nu sitter jag ensam hemma, Stina borde komma hem från Sverige snart, de andra jobbar! Va på gymmet i morse och gymmade. Måste hålla med det inlägget som Alex skrev för ett tag sen om spännisar på gymmet! Jag klarar inte heller av dem! De pumpar upp sig så mycket så det ser ut som att de ska sprängas å så har de på sig linnen som är på tok försmå. USCH!!

Ha en bra fredag, för det ska jag ha!

Love S


1 kommentar: