lördag 4 december 2010

Home sweet home!

Då va man hemma i stenungsund i helgen! Har haft hemlängtan det senaste så det va himla skönt att komma hem faktiskt! Tog bussen direkt efter jobbet igår å så kom pappa å hämtade mig i Uddevalla! Sen blev det god middag hos farmor och farfar och sen åkte jag hem till josse och överraskade henne på hennes kalas! Å överraskad blev hon, så det va kul! Det va så himla underbart att träffa alla mina stenungsunds tjejer igår! Å sen va Ronja där med, henne har jag med saknat så det va jätte kul! Det blev ingång på stenungsbaden, ja va dock nykter! Men jag hade kul! Det blir vad man gör det till liksom! Jag å Ronja va på dansbandsgolvet å dansade bugg och foxtrot! Haha sjukt kul! En mycket lyckad kväll måste jag säga!

Nu sitter jag på tåget och ska in å möta syster i stan å shoppa massa julklappar! Ska bli skönt att på det gjort så man slipper tänka på det sen! :)

Va nere på kallbergs förut också och lämnade in min kamera som har gått sönder på något mystiskt sätt.. De har hu börjat sälja Mac där nu, å jag blev helt förälskad i Mac air, fan va cool den är! En sån ska jag köpa!!

Nu när jag kom hem så hade vi ett nytt kök hemma, så jävla coolt!! Svart kök, riktigt snyggt! Det har allt!

Ha en underbar lördag! Det ska jag ha, och bjud av min ledighet hemma! För på måndag börjar jag jobba igen och är inte ledig förän på julafton igen, så jag ska njuta! :)

Live Laugh Love
Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar