torsdag 30 december 2010

UPDATE!!!!

Här va det dött.. har verkligen inte haft tid eller ork att blogga det senaste..
Men nu sitter jag här hemma och har inget att göra innan jag ska gå å träna och tänkte göra ett ärligt förslag till å uppdatera er där hemma.
Som ni säkert förstår så va det sjuuukt mkt jobb innan jul. Jobbade dubbla pass de flesta dagarna annars på Zara, hade en ledig dag men då jobbade jag ju på Big Horn.
Sen va jag hemma över jul.. och det va helt underbart! :) Firade julafton hemma hos Farmor och Farfar, man får verkligen den rätt julstämmningen där nu när vi har två barn som springer omkring med. Sen så har vi ju tomte nu igen å det ör ju hur mysigt som helst :)
Juldagen tillbringade jag hemma hos min mamma och Anders i Landvetter. De har flyttat till ett hus där, jätte fint va det, lligger dock lite långt bort mamma! Landvetter?
Det va kul att träffa dem ialla fall, nu sitter de på stranden nere i filippinerna, GOTTEGRISAR!
Sen på kvällan va det PARTY. Stenungsbaden på juldagen är väl ett måste, eller? Haha jag å KP hade nog lite väl höga förväntningar.. men men det va kul ialla fall. Hade en rolig efterfest hemma med Pappa och Lasse ialla fall! Haha, så det kan gå.
Annandagen, ja vad gjorde jag, jag sov till kl 14! shit va längesedan det va jag sov så himla länge, helt sjukt! Sen så fyller ju min underbara syster år då också så det blev till att fira henne litegrann med. Taco mys och massa godis blev det!! Sen åkte jag hem på måndagen igen.. dagarna hemma gick alldeles för fort :(

Fastnade i tullen med bussen på hemresan med.. de kollade pass/legitimation på alla resenärer och det va 3 st som fick gå av som va flyktningar eller något, de hade inget pass å inget bagage, fy vad hemskt!

Nu har det varit jobb på ZARA alla dagar sen jag kom hem, det har ju varit sjuuuukt mkt att göra eftersom att rean började i måndags, asså shit, folk bara slänger kläder kors och tvärs och ett ny ryddat bord kan verligen se förjävligt ut på bara några sek.. otacksamt jobb känner man ibland..hehe!

Imorgon är det nyår och vad ska man göra då? Jo, jag ska jobba! Oväntat va? haha..
Jag och KP fick erbjudandet om att åka med Lasse å dem i Stöten, och det va vi ju sjukt sugna på.. jag va ju ledig så för mig va det inga problem, det va bara KP som skulle få ledigt.. och vad händer då? Restaurangchefen och en tjej till på Big Horn får influense och måste ligga hemma i typ 10 dagar, så då är det bara KP och en tjej till som jobbar.. så Karin va ju tvungen att jobba. sen så har de sjuuuukt mkt bokningar och de är bara två st, så nu ska jag också jobba på Big Horn imån.. har inte jobbat som servitris där innan man det ska nog gå bra, Kommer vara sjuuuukt mkt att göra..men men! Hoppa att vi får mkt dricks=)

På lördag, den förste januari 2011, fyller Karin 22 år och då ska vi fira henne. Då blir det kalas både för henne och så ska vi ta våran nyårsafton då! :) Wehooow!

Ska försöka hålla er mer uppdaterade i fortsättingen! :)
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar