onsdag 19 januari 2011

JOSHUA RADIN

Ligger hemma i sängen å lyssnar på lite skönsång från Joshua Radin.. är helt slut i kroppen! Va bara jag Rebecca å Stine på basic idag å bara jag å Stine som stängde..å vi brukar vara 5 på en dag ca å 3 st som stänger.. men men vi fixade det ändå! Jag och Stine är ett bra team =) Hon sa idag att hon tyckte det va jätte tråkigt att jag skulle sluta. det va kul å höra!
Imorgon börjar jag kl 7 så ska snart sova hade jag tänkt..om det går. Stina har herrbesök här hemma å se kollar på film ganska högt, men men jag ska nog somna!
Ska jobba övertid imån med.. från 12-15, sen börjar jag i baren kl 15 å slutar väl vil 20 tiden imån..så imån blir det jobb i 13 timmar! Puh!

Idag hittade de en utliggare i trapphuset inne på Zara, sjukt läskigt att han hade flyttat in där! det luktade verkligen skit i hela trappuppgången. FY! Men vakten kom å tog honom så nu får han hitta ett annat hem.

Jag saknar er där hemma!

Love S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar