onsdag 26 januari 2011

Onsdag 26 Januari 2011

Sol idag igen, vilken lyx! Dock är det sjuuuuuukt kallt ute idag. Gick ut på en liten morgon PW förut å jag ångrade mig när jag hade kommit halvvägs, frös ihjäl från topp till tå! Buuuurrr
Men det är skönt med sol ialla fall, man blir så himla mycket piggare! Längtar till sommaren när det är ljust hela tiden! :) Gick i Vigelandsparken/Frognerparken idag, det är ju så himla fint där, speciellt när det är sol. Å självklart va det japaner där idag med, varje dag året runt händer de där å fotar alla statyer! hehe

Ska snart bege mig ner mot Karl Johan och jobbet. Jobbar 12.30-20-30 idag.. tycker att det e segt å jobba stängning å det sega är att jag stänger fredag å lördag också :( Imorgon jobbar jag leverans å sen i i baren! De är de passen jag har kvar sen är det hemgång. Längtar otroligt mycket nu, speciellt när det är så nära.
Började packa igår, alla skor å jackor å sådär. Så nu är det bara kläderna å alla hygienarticklar kvar så det ska nog gå fort å packa det på söndag!

Ha en fin dag!
Love S

Bild från sommaren när jag å KP va inne i vår fanta och rosé period=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar