söndag 16 januari 2011

SUNDAY BLOODY SUNDAY!

Utgången igår blev riktigt nice..va först hemma hos Lasse å co å sen gick vi till La Belle på Solli plass. Det va det stället som vi va på när jag fyllde år.. å det blev lite schtek i vippen igår igen..inte okej! Haha
Idag har jag mått som jag förtjänat..blev lite mycket igår men lyckades inte göra bort mig eller så =)
Idag har jag å Stina varit å åkt skrillor med massa av hennes jobbkompisar å några bartender från Sence. Vi hade hockeymatch..SVIIIN kul va det..hehe mitt lag vann å jag gjorde första målet.. STOLT! :) Kvällen skulle spenderas hemma hos Lasse men jag han nästan inte mer än å komma dit förän hans chef ringer å säger att han måste jobba..så nu ligger jag här hemma i min våningsäng å ska snart sova.
Börjar inte förän kl halv 4 imån så det e gött.. Lite sovmorgon å sen blir det träning!


God Natt!
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar