måndag 31 januari 2011

SWEDEN

Då va man tillbaka i Sverige igen då. Hur känns det? Blandade känslor. Har haft lite panik för det känns som att jag har backat ett steg med att flytta hem igen.. men men det blir ju inte under en l'ngre tid. Nu blir det resa i 2 månader sen blir det till å leta lägenhet för fulla muggar när jag kommer hem. Vill ju så gärna flytta in till Göteborg så så får det bli!

Det va en lång resa hem för vi hade släp på bilen eftersom vi skulle ha sängen med oss å sådär. Bilen va himla trött idag så i alla uppförsbackar hem körde vi typ i 70, hehe! Men men vi kom hem tillslut ialla fall. Känns inte ens som att jag har varit borta nu, man kommer in i det här hemma så himla fort. Har ändå varit borta i 5 månader men det känns inte riktigt, tyvärr! :(

Hehe sjukt kul förut när vi skulle hämta min cykel på Karl JOhan som har stått där i 2 månader för att jag råkade låsa sen där å jag har ju ingen nyckel.. Jag sprang ut ur bilen å hämtade cykeln, bar den till släpet å slängde in den där, mitt på Karl Johan, alla måste ju trött att jag snodde den eller något! Hehe

Nu ska jag sova, det har varit en lååång idag å imån kommer KP hit kl halv 9 så ska vi börja dagen med en lång PW! =)

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar