lördag 22 januari 2011

TEAM BOOMERANG!!

Sitter hemma å slappar å funderar på om jag ska hänga med Emelie å Sandra till Olearys å ta ett glas vin eller om jag bara ska ligga hemma å slappa! Är faktiskt sugen på att bara slappa så det lutar mot det..orkar liksom inte göra iordning mig!
Har målat naglarna idag med (intresseklubben anteknar!) hehe men nu är de en snygg grå färg! de e nice!

Nu är boomerang i Österrike å tävlar. De har tävlat korta ikväll å de ligger 3a efter MIU och Haydenettes.. de hade tydligen åkt sjukt bra. Deras långa är ju sjuuuuukt bra så får de till ett toppen åk imån så kan det nog sluta himla bra! Fan vad jag saknar konståkningen nu asså, speciellt nu när det är tävlingsäsong, det är verkligen en av de sakerna jag tkr mest om i hela mitt liv, att tävla! Specillt med Boomerang..lagsammanhållningen är såå bra! Jag saknar er!

Ne nu har jag bestämmt mig, det blir hemma kväll..ska kolla på en film som heter my name is Khan som jag såg att Natta tipsade om på hennes blogg, så nu har jag laddat ner den å ska kolla på! :)

Nu har jag bara 6 dagar kvar att jobba by the way.. shit va tiden går fort! Nästa helg ska vi ha lite utflyttningfest å sen så ska vi gå ut på söndagen.. har inte kunnat göra det här än för jag jobbar typ alltid måndag morgon, men nästa söndag ska vi gå ut! =) Söndagar på Manolo ska ju tyligen vara de bästa!

Ha en fin Lördag!
Love S

Team Boomerang VM 2009, ett minne för livet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar