torsdag 10 februari 2011

DESERT SAFARI

Idag har vi varit pa Desert safari, sjuuuukt kul va det! Levde i den arabiska varlden for nagra timmar! :)
Det borjade med att de hamtade oss pa hotellet med en stor jeep och sen akte vi och hamtade upp nagra fler pa ett annat hotell. Trodde jag skulle do under bilfarden.. han korde i 180 pa vagen, det va liksom typ bara som att han tutade i korde! Trodde verkligen att jag skulle do. Sen kom vi fram till oknen och da tog de ut massa luft ut dacken och sen korde vi over alla sansdynorna, det va coolt! :) Stannade pa nagra stallen sa vi fick ta lite kort och sen akte vi till deras campus och dar bjods det pa mat, magdans och vattenpipa! Det var varit en underbar dag och jag har verkligen kannt mig som en arab! :)

Va och shoppade tidigare idag med, forst va vi pa abu dhabi mall och sen pa marina mall. Marina mall va sjuuuuuuuukt stort, de hade ALLT!!Men shoppade inget direkt, bara 2 ringar! :) men det e bra for min packning! :)


Idag fyller Emelie ar sa vi va i baren pa hotellet for en stund sen och tog en drink, som smakade skit. Haha, och vi blev bjudna pa allt! Det va ju typ bara vi och alla man dar och sen sa va det nagra prosituerade typ. Sa nar vi hade druckit upp drinken gick vi hit til datorerna istallet. Kanns lite sakrare! :)

Imorgon ska vi kankse aka in till Dubai, gor vi inte det sa ska vi nog ga till standen har istallet! :) Vi far se! Hade tankt lagga upp lite bilder fran idag men glomde kameran pa rummet, sa far gora det en annan dag, fick massa fina bilder! :)

Hoppas allt ar bra hemma, kommenetera garna! :)

SAKNAR ER!

LOVE S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar