tisdag 8 februari 2011

Om några timmar åker viiiii!!!

Shit vilken intensiv dag jag har haft idag! Först packa det sista hemma, sen in till Kungälv å snacka med jobbet å de nya arbetsuppg när jag kommer hem! Sen in till stan å hämta Lisa å Harolds föräldrar som kom från Holland idag p sen hem till Lisa å träffa barnen å umgås! De är så underbara!!
Sen blev det in till stan igen å fika med bästa sara på condeco! Mötte upp emelie å Hanna å drog till ishallen för att kolla å hälsa på boomerang! :) de är så duktigt!

Nu är vi hemma hos mamma å ska snart sova, har fixat det sista med packningen så nu hoppas jag att allt är i ordning, klockan ringer 04.30 imån, fy!!

Ska bli så skönt å komma iväg men Karin-min andra hälft jag kommer sakna dig något grymt mycket. Men det kommer bli nice när nu möter upp oss på Bali i mars:)

God natt!
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar