söndag 6 mars 2011

Idag har vi haft sol!

Efter massa dagar med reng och kasst vader va det antligen sol idag!! :) Ingen ar sa glad som jag!! hihi..sa nu har man battrat pa brannan lite!det ska nog vara sol imorgon med.. men sen kommer regnet igen! Inte okej!

Sitter och kollar pa livestreamingen fran SM hemma nu..shit vad jag saknar det nar man kollar pa tavlingarna, det ar ju sa sjuuukt kul att tavla! Basta kanslan som finns! Nu har juniorerna akt och det blev GULD for convivium! Nu ar det snart dax for mitt basta Boomerang! Ska bli sa kul och se dem.. och Surprise med! Se om det ar stor skillnad!

Igar va vi ute.. va nere pa Sailors club som ligger vid havet.. vi har varit stammisar dar nu nar det har varit daligt vader.. det e gott och bara sitta a chilla dar! :) Manegern pa stallet ar fran england och typ alskar oss.. haha sa vi va VIP dar igar.. gratis intrade, gratis bucket och sadar.. det va nice! Det skulle vara en hip hop show igar med men vet inte riktigt vad som hande med den.. mensa skulle det vara en fireshow med. Han engelskmannen sa att det va han som skulle sta for den.. vi tog han dock inte seriost for det lat som att han skojjade, men nej da.. dar stog han med tva eldklot i handen och jaaaaaalvar va grym han va.. den basta fireshowen jag sett faktiskt! :) Det va kul, sen sa v det en tysk dj dar med som spelade gryym musik, Sa det va en jattelyckad kvall igar!

Nu ska jag kolla in seniorernas langprogram!
Haaaa Deee!!
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar