tisdag 6 mars 2012

DAG 6

Herregud vad denna dagen har sprungit iväg.. Började dagen men frulle innan jobbet, sen jobb mellan 6-9 å sen utbildning 9-16 på jobbet! Det va lite svårt med maten idag när vi va på utbildning, kunde liksom inte bara gå iväg å käka, så idag blev de lite knasigt, de blev ca 3,5 timme imellan istället för tre.. direkt efter jobbet drog jag till sportlife.. Först 30 min CX och sen körde jag FF passet! Första cardio passet gick kanon men på det andra var jag seg i benen!

Imorgon kommer de blir konstigt med maten igen.. inte bra! Ska jobba 6-8 först på morgonen sen ska jag Tommy och Linda åka till Maxi allingsås på en köttbench.. hum jag får försöka på bästa sätt ialla fall! Blir de för mkt mat så ska jag ju ändå till kungälv sen å köra FF passet å efter de attack så de ska nog bli bra ändå!

Måste säga att jag är stolt över mig själv, idag hade de massa kakor på bordet och efter lunch tog de upp smörbullar, de godaste bullarna som finns!! Men jag åt inget, obanligt för att vara Sofie Hilmersson - världens största gottegris! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar