fredag 9 mars 2012

DAG 9 - FREDAAAAAG! :)

Redan dag nio, herregud va fort tiden går! Fredag idag med, kan det bli bättre? Jo, jag är ledig heeeeeela helgen å det ska bli sol! Hur underbart som helst!
Har varit kaos på jobbet idag dock, Sandra va tvungen å vara hemma pga att Pontan va sjuk så de blev lite stressigt, men det fixade sig tillslut! Underbara arbetskamrater man har som ställer upp när de krisar! :)

Nu har jag käkat mellis nr 2 för dagen, keso med äpple å kanel och en riskaka blev det, mums! Sna snart gå å träna, ska försts på CX å sen kommer mamma å möter upp mig så ska vi köra FF passet tillsammans, om hon orkar :P Jo då, de gör hon nog! Sen blir de mys hemma hos mig med mamma ikväll, ska laga fläskfilé med sparris! :)

Nu är det helg nummer två med, helgerna är alltid jobbigast, förra helgen jobbade jag + att då hade vi inte kommit så långt in i FF, nu är de lite värre när man e ledig hela helgen å jag e väldigt godis sugen, men jag ska allt klara av det!
Imorgon är det dag 10 och då ska man mäta å väga sig, hoppas på något positivt resultat ialla fall, vi får väl se =)

NU bär det av mot gymmet!
LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar