onsdag 7 mars 2012

DÖÖÖÖÖÖD TJEJ!!!

Herregud vilken dag! Det är jobbigt att vara iväg på möten och utbildningar när man kör FF, det rubbar kosten totalt.. men de är väl bara å ta igen det å vara duktig de andra dagarna! Motstår alla bullar och kakor ialla fall :) Det är väl de bästa!

Efter mötet blev det till kungälv å lite soffhäng hemma hos emil och sandra. Malinda va där med =) Sen drog jag sandra å malinda å tränade. Först hängde de med på migg FF pass, å de gick bra.. sen va de attack direkt efter, jag hade verkligen INGEN ork i min kropp! Konditionen och psyket va de inget fel på men kroppen sa till å jag fick ta de lungt på attacken! Nu ligger jag hemma i soffan å har fyllt upp med mat i magen igen å kollar dubbel avsnitt av Greys! :) Imorgon är jag ledig, då blir de FF pass med Karin på morgonen! :)
Nu dag nya möjligheter!!! Me like!!

 Våran inspirations Bild vi hade i Oslo.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar