torsdag 1 mars 2012

FITNESSFIGHTEN!

Heeej!
De va ett tag sen jag skrev här, använder inte bloggen direkt längre, va väl när jag va ute och reste senast å va ute på äventyr!
Men nu är det dags igen, fast ett annat typ av äventyr! Nu i mars ska jag vara med i fitnessfighten, vilket innebär att jag ska gå på ett kost och träningsschema i en månad och hoppas på possitiva resultat! Jag är sjukt taggad! Var på gymmet i morse och körde första passet! Det är indelat i både cardio och styrkeövningar! Kommer skriva en del i bloggen nu delvis för att ge er inspiration men även om en liten dagbok för mig själv så jag kan gå tillbaka och kolla och sådär! =)

Har redan käkat mitt andra mål för dagen, började med en smoothie i morse innan träningen på kvarg, hallon, blåbär och lite vatten =)
Nu har jag käkar frulle som bestod av 2 dl lätt fil, 50 g musli och 2 äggvitor, å en knäckemacka med skinka!
Är ledig idag så jag ska läga mat hela tagen typ, förbereda massa matlådor som man snabbt kan ta fram. Det är mycket planering, men det är kul! Räkna kalorier och väga mat är väl inget jag e van vid, så de blir lite trixigt i början men man ska nog komma in i det också! =)

ENJOY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar