onsdag 21 mars 2012

GOOOOD MORGON!! =)

Då var man uppe med tupen nu igen då! :) Inget ovanlingt för mig som brukar börja jobba kl 06, idag börjar jag egentligen kl 9 men Sandra är sjuk så det blev tidigt idag ändå, men jag gillar det, man kommer upp å sen har man dagen kvar när man slutar jobba kl 15! :)

Efter jobbet idag blir det en PW i fontin med en annan Sandra på jobbet, hoppas på sol :) Sen blir det lite häng och ikväll ett attackpass i rollsbo! Me like! Instruktören där på onsdagar är grym!

Igår lagade jag sjukt god mat, stekte kyckling å champinjorner och med de blandade jag i kvarg så det blev en champinjon sås, det e såååå gott! Kommer bli min nya grej, nyttigare än bea sås med, som jag älskar! :)Blev även sparris till detta, rostad i ugnen med lite olja å salt, mums!

Nu blir de jobb!!
HAAA DE!!

LÄNGTAR TILL SOMMAREN NU!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar