söndag 18 mars 2012

Mamma på besök!

Har precis haft mamsen på besök <3
Vi va nere på sportlife å tränade (off course).. sen blev de lite tjöt hemma över kaffe och the! Jag drack kaffe och hon the, ombytta roller! Men jag behöver kaffe just nu, hehe! =)

Uppvisningen gick bra förut, kom dit åkte och sen hem direkt, snabba puckar! Hehe Men det gick bra i alla fall. Ska snart ut på en kvälls PW men bäst tjejerna Karin och Jeffan, mys! :)
Har käkat middag nu med, de blev kycklingfilé i curry sås(kvarg sås) med bulgur och sparris, mums! Jag har varit mätt heeeeela dagen, har svårt för att få i mig all mat, jobbigt! Magsäcken har nog krympt lite tror jag, det e ju positivt! :P Men dom säger ju att de e jätte viktigt att få i sig alla 1500 kcal, men idag är de tufft, känner mig helt uppstoppad!

Nu blir de Top Model innan PWn..Trevlig kväll!
Love S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar