lördag 10 mars 2012

MYS I ONE PIECE!

Sitter hemma hos Frida å myser i var sin one piece.. man får ju så otroligt snygg rumpa i dom asså! Eller? :P
Förut blev det en promenad genom Varberg och sen till affären och handla mat, idag ska vi käka tacos. Tacos a la FF för min del men vanlig god tacos för fridas del! ;)
Insåg att jag hade fått i mig alldeles för lite kalorier idag så kan äta mig mätt ikväll ialla fall :P Skämt å sido, man är oftast mätt hela tiden, eller man e aldrig proppmätt å inte heller svin hungrig, man e mitt emellan!

Fick en kommentar av anonym som undrade om jag kunde förklara lite mer ang FF. Fick tips av Fitnessfighten genom Jennifer och Karin som hade hittat det på internet, så vi bestämde oss alla tre för att anmäla oss i mars. De kör en gång i månaden. Under en månad får man ett kostprogram och ett träningsschema som man går efter. De går efter en metod som heter Fustra metoden. Gå in på www.fitnessfighten.se så får ni mer info där! Jag tycker att konceptet är KANON! Har ju gjort stor skillnad bara på 10 dagar.. har 20 dagar kvar nu, ska bli spännande å se vart detta slutar! :)  Vill känna mig bekväm på stranden i sommar ialla fall :P

Nu blir de chill i soffan en stund till och sen laga mat och melodifestivalen! Loreen eller Danny ska vinna, känns dock som att de blir Loreen! =)

Love S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar