torsdag 29 mars 2012

Numquam sola soror..

Gud va skönt med en ledig dag, känner att det har blivit alldeles för mycket jobb det senaste.. men jobbar denna lördagen också, sen kommer det tre lediga helger i rad, det ska bli så himla underbart! Alla helgerna är redan uppbokade med roligheter också! :)

Sitter i soffan å kollar på Mix megapol med lite morgon kaffe, har käkat lite kvarg med kiwi å ska snart bege mig ut på en PW, tänkte egentligen köra ett FF pass nu på morgonen men jag har verkligen tröttnat på det passet.. ska göra det sista imorgon innan jobbet! Ska ändå träna BP å attack ikväll så det får räcka! :)

Ser ut som att det blir en härligt olig dag ute idag, det gillas! Ska till Marstrand å hälsa på mormor å morfar idag, de va jättelängesen jag träffade dem nu så det ska bli mysigt! =)

Inatt har jag drömt om godis, haha!! Vi har ju godis överallt på jobbet känna det som, jag är i valet i kvalet om jag ska köpa mig en påse sen när FF är över eller inte, men borde väl göra det å sen försöka spara den till påsken! :) Då får jag äta har jag sagt till mig själv iaf! =)

Jag vill boka en tatueringtid snarast btw! :)



Ha en toppen torsdag!
Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar