lördag 24 mars 2012

Sista lugna Lördagen! =)

Känner att jag har varit kass på att blogga det senaste men det har inte hänt så mkt mer än jobba, träna å äta! :P Lite så livet blir nu under FF, å jag börjar verkligen tröttna på der! Längtar sååå till nästa helg! =) Lördagen är sista dagen på FF nästa vecka, och den kvällen ska jag på min kära kusin Emelies 25 års fest, det ska bli såååå kul! :) Sen är jag ledig tre(!) helger i rad efter det och alla är fullbokade med roligheter! :)

Så vas händer efter FF? Jag kommer försöka hålla mig till kortschemat ett tag till, jag trivs bra med att äta var tredje timma, man håller blodsockret på en jämn nivå och man får inga ups and downs! Men jag kommer unna mig på helgerna, men ska försöka hålla mig till en ätardag i veckan. Ska nog försöka liga på 1500kcal om dagen ett tag till för jag e inte ritkgit i mål än.. men till sommaren så! :P I hope!
Kommer inte heller träna varje dag, man måste ju ha en eller två vilodagar i veckan ialla fall! :) Sen så blir de nog inte så mkt FF pass utan mer pass som jag gick på innan! :)

Ikväll är de en lugn kväll, har laddat ner Breaking Dawn som jag ska kolla på, äntligen! =)

Ha en trevlig kväll!
LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar