torsdag 22 mars 2012

Vilken energikick!

Hud vad skönt, back om track! :) Det gick jätte bra på gymmet idag, körde som bara den, la till en cardio del också mellan de sista två styrkeblocken! :) Jag älskar att träna på morgonen, man får sin himla bra energi för resten av dagen. Det gillas! :)

Nu har jag käkat en mumsig frukost, kvarg blandat med fil å varma hallo(blir som yohgurt) med egen gjord müsli, 2 ägg vitor å en knäcke med sallad och kalkon på. Nu är jag mätt!! =)
Har äntligen fått igång min mage med som de har varit lite problem med, så himla skönt, känner mig inte uppsvälld längre! Va tvungen att ställa mig på vågen å kolla, YES goda resultat! Har på 22 dagar gått ner 4,1 kg! Tjoho!!

Underbart väder ute idag med, I love it! Strax innan kl 12 kommer min älskade mamma hit så ska vi ut å ta en pw i solen. Sen blir det förhoppningsvis en kaffe med bästa Jennifer <3

Ha en bra dag, det ska jag ha!
Love S

2 kommentarer: