torsdag 12 april 2012

MORGONSTUND!

Vaknade av att barnen på dagiset utanför skrek där de skulle lämnas av sina föräldrar, haha! Men men kände mig hyffsat utvilad kl 07.30 illa fall =)
Börjar dagen med en kaffe och mix megapol på kanal 5, kl 8 ska min bästa Hanna vara med där med hennes tränade Andrea. Snacka VM! Hon e underbar den där tjejen, ska bli kul å träffa henne i helgen! När vi va yngre hängde vi verkligen hela tiden men tyvärr så har det inte funnits tid för detta det senaste, hon har haft mkt med sin träning, å jag hade mkt med min träning, det blir så när man inte åker i samma lag tyvärr, men det ska det snart blir ändring på hoppa jag! =)

Ska ut på en PW men tänkte jag, underbart väder juuu! SOOOOL!! :) Sen ska jag städa och sen blir det in till stan å träffa Stina, heldag i stan idag med lite shopping men sen så ska vi framför allt befinna oss i ishallen och kolla lite på träningarna! Me like! Underbar dag kommer det bli iaf!

Love S

Jag och Hanna på VM i Colorado USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar