söndag 22 april 2012

Söndag

Shit va kass jag har varit på att blogga det senaste, det får bli ändring på det! =)
Hr varit ledig hela helgen, underbart! I fredags kväll var vi hemma hos Lollo och firade hennes födelsedag, det bjöds på middag, tårta vin och massa massa tjöt och skratt! Underbara vänner <3
I Lördags var jag barnvakt på förmiddagen, hade Ruby och Levi här, det va mysigt. Vi va ute på en promenad och sen kollade vi på lejonkungen, mys!
Sen mötte jag upp Mamma på stan och gick å kollade en sväng, sen bjöd hon mig på lunch på Bee, käkade en jättegod ceasar sallad, mums! Kvällen spenderade jag hemma med Hanna, lagade mat och kollade tv och massa prat! Gillar att hon har mer tid över till att umgås nu <3

Idag började jag dagen med att baka scones, mums vad goda de blev, och ganska nyttiga med, hade dinkelmjöl, lättfil, salt, bakpulver och lättkvarg i. De blev såååå goda, de blev saftiga och inte allt lika torra som vanliga scones. Sen har jag rensat i mina garderober här hemma, ar slängt massa kläder och skalägga ut lite på blocket..

Nu blir det träning med Lollo!

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar