måndag 14 maj 2012

DÖD TJEJ!!

Shit, jag är heeeeelt slut i kroppen!! Körde ett riktigt jobbigt pass på gymmet idag! Jag skulle ju egentligen gå på attack som vanligt på måndagar men jag va på gymmet så tidigt så jag körde ett eget pass istället! Jobbigt va det!
-10 min cross
-Styrka
-10 min löpning på 12,5
-10 min intervaller springa 30 sek vila 10 sek fart 14,5 och i backe ( sjuukt jobbigt)
-TIU bikini boot camp 2 set
-Lite mer mag och arm styrka
-10 min intervaller

Så himla skönt å ha denna känslar i kroppen, helt slut!! =)nu har jag käkat tacosallad, dammsugit å städat lite! Nu slänger jag mig i soffan och kollar på halv 8 hos mig =)

Dålig update i helgen, jobbade 6-18 i lördags å jobbade igår med, så har inte haft tid eller ork att blogga! Igår blev det en långpromenad med mamma i solen, avslutade med ett BP och CX pass på gymmet! =)

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar