måndag 7 maj 2012

God Måndag!

Hello! :)
Då va det redan måndag igen, herregud vad veckorna går fort! Helgen var kanon, i fredags var jag med mamma å Frida på bio, vi såg The lucky one, den va fin! =) Men kanske inte värd att de på bio. På lördagen blev det lite jobb, sen till Jennifer och fixa håret och på kvällen blev det kalas! Vi var på Manana å käkade och firade Alex 25 års dag, mys! Efter manana blev det en sväng till Tranquilo! Men blev ingen jätte sen utgång, vilket va skönt för då mådde man bra på söndagen! =)

Söndagen spenderade jag med min bästa syster, vi va å shoppade lite grejer till hennes lägenhet, fick även köpt en byrå till hennes hall, så jag körde ner henne till Varberg med den. Snäll man kan vara :P
Kvällen spederades hemma i soffan med glass. Jag å frida har slått vad om att inte käka något onyttigt nu från och med idag och en månad framåt! Har mätt oss å sådär med, så kör ett litet race nu det sista innan sommaren! =)

Imorgon ska jag springa vårruset.. kuul!! =)

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar