fredag 29 oktober 2010

FÖR ATT JAG HAR FÅTT JOBB!! :)

För ett tag sen sökte jag jobb på ZARA över internet och i onsdags ringde de och frågade om jag kunde komma på en gruppintervju på torsdag kl 16. Jag svarade ju självklart JA! Jag har aldrig varit på en gruppintervju innan så jag var väldigt nervös. Stina har ju berättat lite om sin som hon hade på Accesorize och den va ju helt hysterisk. De skulle göra sjukt mycket å sälja in grejer å sånt. Så jag var väldigt nervös. Intervjun hölls inne på ZARA på Karl Johan, jag va bland de första där och fick stå och vänta där en stund.. Det kom bara fler och fler tjejer och konkuressen blev bara större ju mer tiden gick. Tror att vi var 12 stycken i slutet.
Men intervjun var inte så farlig, de frågade inte så mycket utan det var mest inflrmation kändes det som. Men i slutet fick man presentera sig själv om vem man var, vad man har gjort och varför man skulle ha jobbet. Så man fick ca 3 min på sig att göra ett intryck vilket var välsdigt svårt. När intervjun var slut sa de att man skulle få höra om man hade fått jobbet eller inte inom 2 veckor. Jag kände mig inte direkt nöjd när jag gick där i från, det kändes inte som att jag fick visat vem jag var å sådär men men, det var bara att hoppas på det bästa.
Sen lite senare på kvällen så sitter vi alla hemma och ska käka middag tillsammns så ringder min mobil och de va Miriam från ZARA! =) Hon frågade mig om jag var intresserad av en 25h tjänst på davavdelningen. SJÄLVKART var ju mitt svar! Så jag börjar jobba där den 15e november! Dagen efter min födelsedag. En perfekt present! Glad tjej!
Det ska bli så himla kul att jobba på ZARA verkligen! Gillar verkligen deras sortiment.

Sen så inte nog med det så sökte jag å karin jobb på en sportbar för ett tag sen. En kontakt som Karin hade fått hem i från. Han ringde i morse å sa att han hade extra jobb till oss, så nu har man fått 2 jobb på 2 dagar! Nu börjar det ordna upp sig! Och där kommer vi antagligen kunna börja med en gång så jag får lite jobb innan den 15e med! KANON!!!!

NU är Lollo här på besök med. Igår skulle vi chilla och gå ut å ta ett glas vin, men det blev fler än så. Vi började på Nobilis, sen gick vi till Horgans och avsutade på ett nattklubb som heter OAK som ligger här på Majorstuen, det va kul, dock ett ganska schteeeekigt ställe. Men så passade ju Emelie in ialla fall så hon fick vaskat lite! HAHAHA!!!

Ha en underbar dag!!

LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar