lördag 30 oktober 2010

HALLOWEEN!!

Idag är det Halloween och vad sker? Jag vet inte riktigt, alla utom jag å Emelie jobbar. Vi funderar på om vi ska gå ut, ellerom vi ska till Kakan å deras maskerad eller om vi bara ska sitta hemma. Just nu e vi tok slappa men vi får väl se vad som blir!
Nu håller jag och Stina på å lagar mat, idag blir det morötter och potatis i ugnen med en jätte god kyckling i ugen gryta. MUMS!!

Vad ska ni hitta på ikväll??

På måndag ska jag jobba! De ringde från personalhuset igår(vikariepoolen) så jag ska jobba mån-ons..ska bli gött! Sen ska vi snacka med sportbaren på måndag med så jag hoppas på att få lite tider! :)
Va inne på ZARA igår med å snackade med dem, skrev in mig i deras register mm. Ska bli såå kul att jobba där! :)

Nu är maten klar!

Love S

Ikväll är det jag och Emelie som hänger! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar