onsdag 13 oktober 2010

Jag är så trött i min kropp så jag vet inte vart jag ska ta vägen..

HAHA!! Shit jag är helt slut i kroppen.. är precis hemkommen från ett sjukt tufft träningspass!
Denna dagen började med en morgonpromenad med KP, sen blev det mest till att slappa denna dagen! Har sökt lite jobb, men mestadels har jag legat i min säng å kollar på gossip girl! Går ju igenom hela serien från början å idag hade jag massa tid å kolla, å man blir ju så fast! Man ligger ju bara där å kollar avsnitt efter avsnitt efter avsnitt... men tillslut tog jag tag i mig själv å åkte till SATS med Karin å körde dunderpasset! Först sprang vi 6 km på bandet och sen körde vi ett pass som heter SatsCorePulse.. Det va lätt det jobbigaste passet jag nåååågonsin varit på, speciellt när man hade sprungit 6 km innan!
Så nu sitter jag här hemma å har precis käkat kvällsmat och har ont i nästan hela kroppen, men det va det värt! =)

Imorgon ska jag Karin å Emelie(Svenne) åka till Töyenbadet och simma lite. Jag måste träna nu innan jag ska provsimma nästa vecka!

NU blir det film å sen sova!

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar