torsdag 14 oktober 2010

TÖYENBADET!

Idag var jag Karin och Svenne och badade på Millas jobb, Töyenbadet. Vi simmade 1000 m å sen övade jag på mitt test som jag ska göra där nästa vecka när jag ska provsimma där. Man ska dyka ner 5 m å hämta en dock.. FAN va långt 5 meter va helt plötsligt då.. Det va hur jobbigt och svårt som helst. Men när det väl gäller ska jag bannimej klara det! Då får jag ju förhoppningsvis ett jobb.
Efter simningen blev det en monster inpackning av håret och massa bastu, välbehövligt!
Nu är jag helt mör i kroppen å har precis käkat en sallad med kassler, champinjoner, bulgur och massa sallad. MUMS va gott det va!

NU sitter jag å söker jobb och laddar inför nästa träningspass. Jag ska gå på box och satsaffro..ska bli kul!=)

Föresten, vet någon hur man gör norka Ö på datorn. De finns på Ö knappen men jag fattar verkligen inte hur man gör.. HJÄLP!!!!!

LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar