fredag 5 november 2010

ENSAM HEMMA :(

Alla mina fruar jobbar ikväll, förutom Emelie men hon är i Sverige så jag har helt ensam hemma :( Gillar verkligen inte att vara ensam, även om det kan va skönt ibland, dock(!) inte på en fredag. Men men, ska tända lite ljus här hemma å så får det bli fredagsmys eller något liknande! Är riktigt sugen på att baka något, promlemet e ju bara då att om jag bakar kommer jag ju garanterat käka upp det sen, inte okej! Men gott..

Idag va jag å KP nere på Karl Johan å så va jag inne å snackade med Elin på ZARA lite å så va vi och fikade, va sugna på en Espresse House chai latte, dock finns det ju inte så goda som de är där någon annan stans, men det blev en chai latte om får godkänt i betyg ändå.

Nu ska jag baka.. :)

Love S

Inget party och inget vin denna helgen inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar