fredag 5 november 2010

HOLA!

Idag är jag ledig, så jag och KP började dagen med en lång PW.. va ute i ca 1,5 timma! det var riktigt skönt! Sen käkade vi en jätte god frukost, rostade bröd, kokade ägg, musli, flingor och mjölk, mums!
Nu ska vi göra iordning oss och bege oss ner mot Karl Johan å så ska jag gå till ZARA och lämna in mitt skattekort och snacka lite med dem där, sen måste jag verkligen köpa ett par mysiga vantar.
I eftermiddag ska jag kanske följa med Stina och Mila till en alpint mässa i Lilleström, men får se, har inte ritkgit bestämmt mig än!

Här är det soool idag och helt underbart väder :) det får en verkligen på bra humör! Dock är jag sjukt sugen på sommar igen och bli brun och fin.

Ha en underbar dag!

LOVE S

TYLÖSAND!!

HALMSTAD

ÅKA UT MED BÅTEN

2 SLEEEEETNA TJEJER EFTER AFTER BEACHEN I TYLÖSAND!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar