onsdag 3 november 2010

ONSDAG!

Idag har jag som sagt var jobbat. De släppte in oss tillslut. Idag hade vi inte så jätte mycket att göra men vi fixade till det sista innan föreställningen idag. Vi va klara typ 2 timmar innan så vi fick gå hem tidigare men fick betalt för hela dagen, det e nice! :)
Nu har jag käkat spagetti och köttfärssås, MUMS, va gott det va! Lätt den bästa köttfärssåsen jag gjort på länge, smakade precis som farmors å då är den ju hur god som helst! ;)

Nu ska jag göra ett storkok på korvstroganoff och sen blir det träning för hela slanten! Först tänkte jag springa lite på bandet och efter det är det SatsCorePuls, mitt favoritpass verkligen! :) Inrstuktören på onsdagarna är ju sjukt grym med, men blir verkligen peppad och tar ut sig till max! det är ju så det ska vara med träning.
Det är inte så ofta jag känner så nu för tiden när jag går på gymmet. Känna sig sådär riktigt jävla död i hela kroppen. Så som man kände efter de flesta ispassen, speciellt de innan VM, så slut i kroppen blir jag inte alls ofta på gymmet.. kontsigt!

Just det ja.. vi ska spela en hockeymatch här uppe i Oslo, alla vi tjejer mot Lasse å hans kompisar. Kommer bli sjukt kul å vi kommer VINNA!!! Eller?? Dom kan ju inte åka skridskor så det kan väl inte vara så svårt då? i och för sig så kan de ju spela innerbandy å sånt.. men men må bästa man vinna! LÄNGTAR!!!

Ska jobba imorgon och på fredag också. Så det blev helt plötsligt heltid denna veckan, + lite övertid. :)

LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar