måndag 15 november 2010

Första arbetsdagen på Zara at Karl Johan!

Idag har jag jobbat på Zara, efetrsom det var leverans dag idag va det väldigt mycket att göra och jag va mest nere på lagret. Plus att min mentor inte började förän senare så jag hade ingen som direkt kunde lära upp mig, men imån ska jag vara med en tjej som heter Stine hela dagen. en jätte trevlig tjej! I morse cycklade jag ner till jobbet, så sprack mina brallor, huuur kul är det då? haha.. som tur va sprack de inte så mycket så de syntes inte, men sen när jag böjde mig ner på jobbet så sprack de ännu mer, haha, aja bara att leva med.. SEN när jag cycklade hem igen så sprack de sjuuukt mycket, tur att jag hade min kappa på mig annars hade alla sett min rumpa! Så nu har jag gjort de till ett par svarta shorts, som jag behövde! By the way så va jeansen väääldigt gamla så det va inte för att jag blivit tjock eller nått, haha hoppas jag ialla fall!

Efter jobbet gick vi till isbanan å åkte lite, jätte mysigt men kallt! Vi fick jobb erbjudande som tränade för skridskoskola på onsdagar, vet dock inte om det kommer passa så bra med jobbet, men vi får se om det går! :)

Ikväll har vi kollat på Toy Story 3, sjuuukt bra film! den måste ses, det va den bästa filmen på länge! det roligaste va ju när herr potatis blev en herr tortilla! :) haha

Imorgon blir det jobb 12-17 å innan det ska jag förbi sidesporet å få lite jobb tider!








LOVE S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar