tisdag 16 november 2010

I have the time of my life..

Idag har jag jobbat igen. :) det är kul att lära sig massa nya saker hela tiden. Va ganska mycket på lagret idag med eftersom att allt ska ändras där imån så va det massa att förbereda och fixa. Jag började mitt i kaoset så att säga, men men nu lär man sig kanske lättare vart allt ska vara.
Innan jag jobbade idag så va jag på Sidesporet å pratade med Martin.. har fått ca 2-3 tider varje vecka i dec så det e gott, men vill ju jobba där nu i november med juuuu! Men kanske skulle få jobba på söndag, hoppas!
Efter jobbet blev det träning med Sara, piloxing och så sprang vi. Vi va så trötta efter passet så vi sprang bara i en kvart, så jag skulle testa mig själv å kolla om jag klarade cooper testet å springa 3 km på 15 min å det klarade jag så det känns bra, lite i form är man allt! :)

Nu ska jag duscha, sen blir det kvällsmat å å sen ska vi kolla på The Runaways.. hoppas att den är bra!

LOVE S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar