torsdag 11 november 2010

JOBB I BAREN IDAG IGEN! :)

Jippi, jag ska jobba idag igen! :) Martin ringde nu å frågade om jag ville jobba idag igen och självklart svarade jag JA! Å sen sa han om det går lika bra idag så ville han gärna att jag skulle jobba där! Wehow! Så förhoppningsvis går det bra idag igen.. hehe! Så nu ska jag bli bartender, kul! Kommer väl jobba där ca 3 dagar i veckan.. å sen kombinerat med ZARA, det e gött för då kommer jag jobba ganska mycket! det som är bra med baren är ju att man får dricks med.. så kan man försöka leva på den! :)

Dagen började med en PW, sen skulle jag ju egentligen på¨intervju hos Adecco men tyckte det va onödigt nu när Martin ringde med så goda nyheter! Snart ska vi kolla på det nya avsnittet av DHW! MYS!

Love S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar